16.октобар Дан здраве хране

DSC00337

(Пригодан драмски текст)
„Дуња дошла да обиђе своју баку Нађу и у њеном повртњаку чула чудну свађу.

Шаргарепа: Румена сам слатка, лепа, име ми је шаргарепа. Добра сам за јело, добра сам за вид, ко мене не воли нека га је стид!

Купус: Критика је баш на месту, ал нека се зна-најлепше у повртњаку израстем баш ја. Крупан сам и јак. За децу је то важан знак.

Краставац: Лепи сте комшија, и лепи и снажни. Није лепо само што правите се важни! Ја сам препун гвожђа, јачам дечју вољу… Зато ја за децу имам и понуду бољу.

Карфиол: Не будите глупи! Ништа није тако лепо као ја у недељној супи.

Бели и црни лук: Уз нас нема грипа, добра смо екипа. Било би корисно када бисте нас јели: мало лук црни, мало лук бели…

Паприка: Нисам љута него жута, слатка, блага, свима драга. Поврће сам укусно, допадљивог лика, нико није укусан тако као паприка.

Кромпир: Е, ово баш нема смисла и није у реду: првог на пијацу баш мене поведу.Укусан сам млад, укусан и стар, шта ко воли нек изволи, његова је ствар.

Парадајз: Шта је вама другови, живите у миру. На крају ћемо сви бити у Дуњином тањиру.

Тако је и било. Поврће из бака Нађине руке, спустило се на тањир бакине унуке.

А она одлучила да их једе редом, понешто понедељком, уторком и средом. Мало нешто четвртком и тако до петка, а следеђе недеље креће отпочетка!“

2 коментара

Објављено под Занимљивости из моје учионице

2 responses to “16.октобар Дан здраве хране

  1. Ово је текст који сам користила за „маскирану приредбу“ поводом Дана здраве хране. Гости су нам били предшколци и родитељи.

  2. Повратни пинг: Еколошки и други шамари | Био-блог

Оставите одговор

