Kako razmišljaju najbolji na PISA testu

Advertisements

1 коментар

Објављено под Разно

One response to “Kako razmišljaju najbolji na PISA testu

  1. „Šangaj je zacrtao strateški cilj u želji da transformiše svoju ekonomiju i odlučio da postavi sistemski, dugoročni projekat koji će unaprediti obrazovanje.”

    Питање: Је ли образовање средство реформисања економије државе у социјалистичку планирану економију у којој ће држава ући у партнерство са приватним сектором које се назива корпоративни фашизам? (Боки)

    „Taj projekat ne samo da je ostavio Šangaj na vrhu posle PISA testiranja iz 2012. godine, već je doneo bolje rezultate, a veliki deo tog uspeha je činjenica da u Šangaju svi veruju u to da je obrazovanje budućnost.

    Констатација: Наравно. У тренирању ефикасне и мобилне радне снаге од малена и током читавог живота (доживотно учење) је будућност за јавно-приватна фашистичка партнерства. (Боки)

    “Od ministra, pa sve do učitelja u školi možete da vidite da je to njihova budućnost i da svi veruju da je obrazovanje ono što ih sve svrstava na isti nivo. Zato je u Šangaju prestiž predavati u ‘teškoj’ školi”, kaže Šlajher, koji rukovodi PISA testiranjima.”

    (Боки се грохотом смије корисним идиотима. Сарказам пљушти.)

    „Nedavno istraživanje je pokazalo da nastavnici i profesori imaju viši status u Kini nego u bilo kom drugom delu sveta, a Šlajher kaže da se oni ne boje da koriste takvu poziciju u društvu.”

    Констатација: Наравно. Послије ће их ратосиљати као што се то увијек чинило са корисним идиотима у таквим системима.”

    “Nastavnici često zovu roditelje, nekad i na svaka dva dana, pozovu ih na mobilni da provere šta deca rade. Takođe, kažu im kako da unaprede svoju ulogu roditelja i poboljšaju način na koji vaspitavaju decu”, kaže Šlajher.”

    Опаска: И дијеле сертификате родитељима који сарађују.

    „U Šangaju se i pred nastavnike konstantno stavljaju novi zadaci, a obrazovni sistem zahteva od njih da se stalno profesionalno usavršavaju i to van svojih učionica.”

    Додатак: И то у складу са квотама о потребним радним профилима и стандардима вјештина, знања, компетенција и ставова који их прате.

    “Tamo žele da svako u obrazovnom sistemu bude istraživač, to je kao kada biste tražili da se svaki doktor bavi naučnim radom i istraživanjem”, kaže Šlajher.

    Појашњење: Учитељ истражује (процјењује) гдје се сваки ученик налази у курикулуму (програм остваривања стандарда). ПИСА тест мјери гдје се образовни систем једне државе налази у курикулуму.

    Боки: Читајући даље сам схватио да сам безвезе писао ово горе јер су сами све лијепо објаснили. На нама је да све то објеручке прихватимо.
    ПС: „U Aziji postoji spremnost da se žrtvuje sadašnjost zarad budućnosti.” Да ли је B92 спремна на жртву? 🙂 🙂 😉

Оставите одговор

Молимо вас да се пријавите користећи један од следећих начина да бисте објавили свој коментар:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s